ИЗМЕНА РАДНОГ ВРЕМЕНА ЈКП „ГРЕЈАЊЕ“ ЗА ВРЕМЕ ТРАЈАЊА ВАНРЕДНОГ СТАЊА
Јавно комунално предузеће „Грејање“ је организовало рад за време трајања ванредног стања у складу са мерама које је прописала Влада Републике Србије и закључцима и препорукама Градског штаба за ванредне ситуације.
Шалтери наплатне службе ће од 20.03. 2020. године радним данима радити у времену од 10 до 17 сати, али ће улазак у шалтер службу бити омогућен само за по две странке истовремено. Суботом ће важити уобичајено радно време од 7 до 13 сати.
Писарница ће бити отворена за доставу документације сваког радног дана у периоду од 7 до 13 сати, уз обавезу свих странака да се прво јаве служби обезбеђења. Препоручује се да, уколико је то могуће, странке своју документацију шаљу поштом или електронским путем. Лицима која нису радници ЈКП „Грејање“ неће бити дозвољен улазак у остале канцеларије Предузећа.
Радници техничке службе ће дежурати свакодневно, а корисници ће евентуалне кварове моћи да пријаве као и до сада, на телефон броја 315-400 и на мејл office@grejanje-pancevo.co.rs.
Промене у радном времену ЈКП „Грејање“ за време трајања ванредног стања уведеног због епидемије изазване вирусом корона, биле су неопходне због смањења броја извршилица одређених послова и прерасподеле радних обавеза међу запосленима.
Јавно комунално предузеће „Грејање“ ће целокупан процес рада организовати тако да се ни у једном сегменту не наруши квалитет услуга који се пружа корисницима.