ЈКП „ГРЕЈАЊЕ“ ПАНЧЕВО НА ПОЧЕТКУ ГРЕЈНЕ СЕЗОНЕ
КОРИСНИЦИ НЕ ТРЕБА САМИ ДА ПОДЕШАВАЈУ ИНСТАЛАЦИЈE
У Јавно комуналном предузећу „Грејање“ Панчево током летњих месеци обављен је редован ремонт система даљинског грејања, како би се производна и дистрибутивна постројења што боље припремила за предстојећу грејну сезону. Током хладних и топлих проби проверен је рад енергетских објеката, топлана и котларница, а упоредно и функционалност топловодне мреже, топлотних предајних станица, као и појединих грејних инсталација.
Ипак, сваки почетак грејне сезоне, па и овај, доноси одређене проблеме, а у овом периоду су приоритетне интервенције у становима где је дошло до цурења инсталација, или су хладна сва грејна тела. Радници ЈКП „Грејање“ су дежурни 24 сата дневно, и у оптималном року ће се одазвати и на остале рекламације у вези са квалитетом грејања.
ЈКП „Грејање“ апелује на кориснике да сами не испуштају ваздух из својих радијатора, јер на тај начин угрожавају рад комплетног система унутрашњих инсталација, што је и често узрок неадекватне испоруке топлотне енергије.
Подсећамо да у току грејне сезоне није дозвољено самоиницијативно постављање сушача у купатилима, додатних грејних тела или њихова замена, јер ови радови ремете нормално функционисање топловодних инсталација. Замена радијатора се обавља само уколико дође до пуцања радијатора, и то могу да ураде искључиво радници ЈКП „Грејање“ или друге стручне особе уз надзор овлашћених радника ЈКП „Грејање“.
Корисници даљинског система грејања евентуалне кварове могу пријавити Диспечерском центру ЈКП „Грејање“, позивом на број телефона 013/315-400, који је дежуран 24 сата дневно. Унапред захваљујемо нашим корисницима на стрпљењу, јер је телефонска централа аутоматски подешена тако да, и када су све линије заузете не даје сигнал заузећа већ позивног сигнала. Рекламације се могу проследити и на мејлове office@grejanje-pancevo.co.rs и reklamacije@grejanje-pancevo.co.rs